HTML

Elúszott karrierlehetőség: paintbull célpont

2009.01.07. 16:03 Lámpaoltó

 Úgyhogy egy ideig mindenki jól elvolt a magyar válsággal. De közben szép lassan érlelődött a világválság is és 2007 hét őszén még valamennyire én is belekóstoltam.

Akkoriban a haverokkal Londonban voltunk, mert kitaláltam, hogy esetleg állást változtatok és a postázói hordavezéri pozíciómat egy jobban fizető külföldi mosogatóira cserélem. Odakint éppen éppen akkor bukott meg egy Northern Rock nevű jelzálogbank. Az újságok naponta közölték a legfrissebb fejleményeket és ezek olyan fontos hírnek számítottak, hogy a bulvárlapok első oldaláról teljesen kiszorították a Portugáliában nyaralás közben eltűnt brit kislány sztoriját.
A bankfiókok előtt hosszú sorok álltak, és a pánik ha jól emlékszem majdnem három egész napig tartott amikor a Bank of England kormányzója végre bejelentette, hogy az adófizetők pénzéből megmentik a Northern Rock-ot.

A mosogatói állás nem nagyon jött össze. Egy ideig gondolkodtam még, hogy jelentkezem a hostelben látott hirdetésre és elmegyek paintball célpontnak heti 500 fontért, de a karrierlehetőség szempontjából azt az állást mégsem éreztem túl jónak és hazajöttem. 

Szólj hozzá!

Címkék: blog anglia munka rock karrier válság napló paintball northern célpont válságnapló

A bejegyzés trackback címe:

https://valsagnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr54863726

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása