HTML

Válságnapló

a leépülés gyönyöre

Friss topikok

Linkblog

Archívum

Aztán most már jó lenne valamit a válságról is írni.

2009.01.06. 16:16 Lámpaoltó

A válság tulajdonképpen már régen van, egészen azóta, hogy Gyurcsi (a miniszterelnök) 2006-ban bevallotta, hogy hazudtak, és különben is nagy szarban van az ország.


Sanyika, a biztonsági őr akkoriban nagyon lefárasztott mindenkit, pattogott, heveskedett, járt tüntetni, meg hőbörögni. Néha órákra megjelent a postázóban és fikázta Gyurcsit, meg a haverjait. Őszintén szólva ez engem egy idő után eléggé kezdett zavarni. Egyrészt mint mondtam, koromnak és tekintélyemnek köszönhetően én voltam a postázó alfa hímje, tehát ez a kis náci pöcs durván rombolta a tekintélyemet, másrészt a munka sem haladt. Úgyhogy először hagytam kipörögni a fiút, majd pedagógiai képességeimmel ráébresztettem, hogy  a légüres térben történő pörgéssel csak hülyét csinál magából, és lassan ő is belátta, hogy halálra fáraszt mindenkit. 

Szólj hozzá!

Címkék: gyurcsány válság válságos válságnapló

A bejegyzés trackback címe:

https://valsagnaplo.blog.hu/api/trackback/id/tr31861629

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása